شناخت ماهیت رسانه

معرفی

«بیش از 45 میلیون و 800 هزار نفر کاربر ایرانی در تلگرام عضو هستند». اگر جمعیت۲۴ میلیون نفری کودکان را از کل جمعیت ایران کم کنیم، عدد 45 میلیون، تقریبا به همه جمعیت بزرگسال ایران اشاره دارد. این بدان معناست که شبکه های اجتماعی مجازی، به بخشی ملموس از زندگی روزمره انسان ایرانی تبدیل شده اند. این ملموس بودن و پیش چشم بودن، سبب شده است تا پدیده شبکه های اجتماعی مجازی، به مثابه یک موضوع یا مسئله، مورد بررسی کاربران این شبکه ها قرار نگیرد. در درس«شناخت ماهیت رسانه» سعی شده است تا این نقیصه برطرف شود.

اهداف درس
چه چیزی یاد می گیرید؟

با گذراندن این درس، مخاطبان با مفاهیمی همچون وب دو، شبکه های خارجی و داخلی همچون یوتیوپ، فیس بوک، تلگرام، توییتر، شبکه کلوب و نت ایران آشنا می شوند.این دانسته ها، به مخاطبان در فهم بیشتر شبکه های اجتماعی و مزایا و مخاطرات آن ها کمک کرده و مقدمه استفاده درست و بهینه از آن ها را فرام می کند.  

نظرات

3.55
بر اساس 11 نظر
5 ستاره
4 ستاره
3 ستاره
2 ستاره
1 ستاره

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید
  • +200 دوره

    انواع موضوعات جدید را بررسی کنید
  • مدرسان برتر

    با ما به جامعه اساتید تراز اول بپوندید
  • تمرکز بر روی هدف

    تخصص شخصی خود را افزایش دهید